Uprawa owoców miękkich

Promocja polskiej borówki

Podczas X Forum Rynku Spożywczego i Handlu, które odbyło się w listopadzie br. w Warszawie, Dominika Kozarzewska z Grupy Producentów Owoców „Polskie Jagody”, zrzeszającej producentów borówki amerykańskiej, mówiła o potrzebie edukacji konsumentów i promocji owoców borówki, pochodzących z rodzimych upraw.  Jak przekazała, w tym celu stowarzyszenie „Polskie Jagody” powołało Fundację Promocji Polskiej Borówki.

Według D. Kozarzewskiej, zbyt mało uwagi poświęca się edukacji konsumentów i promowaniu producentów żywności. Pokolenie milenialsów, stanowiące obecnie dużą siłę nabywczą i różniące się znacznie od starszej grupy konsumentów, niewiele wie o tym, skąd się bierze żywność i jak się ją wytwarza. Dlatego warto skupić się na tym, aby pokazać, w jaki sposób produkowane są owoce wysokiej jakości i podkreślić rolę rolnika w tym procesie. Fundacja opiera się na tych założeniach i w swoich kampaniach oraz materiałach promocyjnych przedstawia nie tylko owoce, ale również producentów borówki.

am

Zobacz także więcej artykułów z tej kategorii

Facebook