Kalendarium

Powrót
Centrum Konferencyjno-Apartamentowym „Mrówka” w Warszawie
27.032018

I konferencja „Jak wzmocnić brandy”

Serdecznie zapraszamy Państwa na konferencję „Jak wzmocnić brandy”, organizowaną przez wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. w ramach Akademii Wiedzy, która odbędzie się 27 marca 2018 r. w godz. 9.00–16.30 w Centrum Konferencyjno-Apartamentowym „Mrówka” w Warszawie, przy ul. Przekornej 33. Partnerami konferencji są firmy HP i Merck.

 

Konferencję kierowana jest do właścicieli firm oraz kadr zarządzających, brand managerów, product managerów, działów marketingu, projektantów i producentów opakowań. Uczestnicy wysłuchają wykładów, które poprowadzą eksperci specjalizujący się w różnych obszarach związanych z brandingiem oraz będą mogli wziąć udział w dyskusji, by znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

 

Będzie mowa między innymi o rywalizacji brandów z private labels, przyciągających wzrok projektach opakowań i świecie marek z punktu widzenia konsumenta. Przyjrzymy się nowościom technologicznym oraz trendom wpływającym na budowanie strategii marki. Nie zabraknie też wykładni prawniczej. Wszystko po to, by wzmocnić brandy, czyli innymi słowy – poprawić doświadczenia klientów w kontakcie z markami i zbudować ich świadomość.

 

Program:

 9.00–10.00 Rejestracja uczestników konferencji. Poranna kawa

10.00–10.05 Powitanie gości. Rozpoczęcie konferencji

 10.05–11.00

Renesans czy kryzys marki – aktualne trendy i wyzwania brandów w starciu z private labels

Dorota Kałowska, ekspert Polskiej Izby Handlu, partner i strateg w Cobalt Spark

 11.00–11.40

Z kamerą po sklepach. Marketing zza biurka a realia na półce

Robert Lis, Marketing and Impact Centre Manager, DS Smith Packaging

 11.40–11.55

Przerwa kawowa. Rozmowy z ekspertami

 11.55–12.25

Siła marki z punktu widzenia psychologii konsumenta

dr Paweł Wójcik, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego

 12.25–13.05

Connected Packaging – jak budować zaangażowanie klienta poprzez opakowanie?

•             Oczekiwania millenialsów wobec opakowań

•             Zmiana zwyczajów zakupowych – „showrooming”

•             Personalizacja

•             Augmented reality

Joanna Kwiczor, Business Development Manager, SGK

 13.05–13.25

Jak zaskoczyć konsumenta?

Rzeczywistość a iluzja – praktyczny przewodnik po nieoczywistych technikach druku.

•             Wirtualna wypukłość

•             Więcej niż perła

Skorzystaj z możliwości nowych technik druku wbrew intuicji drukarza:

•             Virtual Embossing 3D

•             Druk RGB

Tomasz Bosak, Senior Product Manager Performance Materials, Merck

 13.25–13.40

Przerwa kawowa. Rozmowy z ekspertami

 13.40–14.20

Cztery słowa o kreacji marek

•             Strategia

•             Komunikacja 
•             Kreacja

•             Legalizacja

Marcin Setlak, prawnik, dyrektor zarządzający kancelarią brandingową BRANDELAW

 

14.20–14.50

Jak wspierać oraz pakować marki – o markach, produktach i merchandisingu

Andrey Boukhbinder, HP Indigo Business Development Manager for Central & Eastern Europe

 14.50–15.30

Jak wzmocnić brandy, jak być pierwszym w świadomości konsumenta? – dalsze rozważania o marce, produkcie i jego opakowaniu… – panel praktyczny, dyskusje, prezentacje i rozmowy kuluarowe z ekspertami

 15.30–15.40

Podsumowanie i zakończenie konferencji

 
15.40–16.30 

Obiad
*Program na dzień: 04.03.2018. Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w programie

 

Więcej informacji na:  http://www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Jak-wzmocnic-brandy/Jak-wzmocnic-brandy

 

Patronat nad konferencją objęli:

Polska Izba Artykułów Promocyjnych i Polska Izba Opakowań, miesięcznik „Świat DRUKU”, portal foodfakty.pl, International Featured Standards (IFS)

 

Rejestracja zgłoszeń na konferencję do 16 marca br.
Informacje o kosztach udziału w konferencji, formularz rejestracyjny i regulamin na stronie:

http://www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Jak-wzmocnic-brandy/Regulamin-i-formularz-zgloszeniowy

 

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: 42 6871292, biuro@swiatdruku.eu

 SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONFERENCJI!



Skomentuj to wydarzenie

POZOSTAŁE TYTUŁY WYDAWNICTWA

Hortpress Sp. z o. o. | Realizacja Azure