StoryEditor

Jak z powodzeniem sprzedawać warzywa i ich przetwory z własnego gospodarstwa

27.08.2021., 00:00h

Podczas naszego seminarium na temat kiszenia warzyw, Emilia Sznajder-Chmura opowiedziała w jaki sposób promuje i sprzedaje warzywa wyprodukowane i ukiszone w jej rodzinnym gospodarstwie rolniczym.

Skuteczny marketing własnej marki w rolnictwie opiera się o emocje i tradycje.

Emilia Sznajder – Chmura oparła marketing produktów, które wytwarzane są w gospodarstwie na historii rodziny, która ciągnie się od 70 lat. Począwszy od dziadka, który był stolarzem i wytwarzał beczki dębowe, do kiszenia płodów rolnych zebranych w gospodarstwie, aż po dziś dzień, kiedy razem z mężem zrezygnowała z obiecującej kariery i zajęła się marketingiem i sprzedażą kiszonek wyprodukowanych w gospodarstwie brata.

Nawiązanie do historii, więzi rodzinnych, tradycji są podstawą do oparcia marketingu na emocjach. Gdzie to właśnie one w współczesnym świecie są siłą napędową skutecznej sprzedaży. Gdy za produktem idzie opowieść o pokoleniach i trudach związanych z życiem rodzinnym na wsi, ludzie chętniej kupują produkt.

Prosty skład kiszonek jest receptą na sukces.

Kolejnym elementem marketingu, który preferuje prelegentka to prostota składu i jakość produktu sprzedawanego. Od kilku lat ludzie kupując żywność, zwracają większą uwagę na to co i skąd jedzą. W związku z tym preferowany w Kiszonkach z Doliny Baryczy, prosty skład, bez dodatku chemii i ulepszaczy, jak również produkowanie wszystkich składników we własnym gospodarstwie, ugruntował pozycje firmy na rynku. Dodatkowo to skuteczny przepis na produkt, który można świadomie i z pełną odpowiedzialnością polecać klientom.  

Praca z dziećmi procentuje

Emilia Sznajder prowadzi również szereg szkoleń oraz warsztaty dla dzieci. Te ostatnie poza edukacją, mają na celu pokazanie dzieciom produktów kiszonych, które obecnie rzadko goszczą w diecie Polaków. Często się zdarza, że dzieci na warsztatach stwierdzą, że kiszone warzywa są pyszne i tą wiedzą podzielą się z rodzicami. Ci z kolei, dbając o dietę swoich pociech sprawdzą, gdzie i jak można kupić kiszonki Sznajderów. Tym samym zwiększając sprzedaż.

Dostępność i obecność w social mediach

Bezpośredni kontakt jest dla prelegentki bardzo ważny. Prowadzi profile firmy w social mediach. Na etykietach wszystkich produktów znajduje się jej numer telefonu i mail. Zawsze jest pod nim dostępna rozmawia i opowiada o swoich produktach. O tym, że kiszonki Sznajderów kiszą od „ziarenka”. Okazuje się, że dzięki temu wzbudza duże zainteresowanie ludzi.

I właśnie to wszystko sprawia, że marka Kiszonki Sznajderów stała się rozpoznawalna. Zobaczcie jak o swojej pracy mówi Emilia Sznajder – Chmura.

19. kwiecień 2024 18:21