![<p>import, eksport winogron</p>](https://static.warzywaiowoce.pl/images/2022/12/19/o_218065_1280.webp)
Promowanie jakości, zrównoważonego rozwoju, dobrostanu zwierząt i produktów pochodzących z Unii Europejskiej to zaangażowanie, jakie podejmuje UE, aby między innymi podkreślić wysiłki podejmowane przez producentów żywności w produkcji najwyższej jakości żywności. W tym celu Komisja Europejska przedstawiła swój roczny plan.
Jaki budżet zaplanowano na politykę promocyjną?
W ramach nowej polityki promocyjnej, która będzie występować w nowym roku pod hasłem „Enjoy, it‘s from Europe”, przeznaczono 185,9 mln euro na dotacje dla organizacji rolno-spożywczych w całej UE na finansowanie kampanii promocyjnych zarówno w Unii Europejskiej, jak i poza jej granicami. Wszystkie branży, z wyjątkiem tytoniu, kwalifikują się do dotacji UE.
Unijny komisarz ds. rolnictwa Janusz Wojciechowski podkreślił ważność promowania europejskich produktów rolno-spożywczych i ich jakości na całym świecie.
- Nasza polityka promocyjna pomaga producentom znaleźć nowe rynki i szerzyć renomę ich produktów – powiedział Janusz Wojciechowski.
Nowe rynki zbytu dla sketora rolno-spożywczego
Nowa polityka promocyjna ma na celu otwarcie nowych rynków dl...