StoryEditor

Anna Lewandowska łączy catering dietetyczny z ekologiczną uprawą warzyw

10.09.2021., 00:00h

Anna Lewandowska zdecydowała, że warto połączyć firmę sprzedającą catering dietetyczny z własną produkcją ekologicznych warzyw i ziół. Ostatnio nabyła szklarnie, gdzie będą uprawiane w systemie ekologicznym składnik dań. 

Własna uprawa ekowarzyw wpisuje się w misję firmy Anny Lewandowskiej

Firma SuperMenu Anny Lewandowskiej powstała w zeszłym roku. Od tego czasu intensywnie się rozwija. Aby wyróżnić się wśród setek firm sprzedających catering dietetyczny, wprowadza w swoich posiłkach certyfikowaną, ekologiczną żywność. To nowość w branży, jednak zgodna z najnowszymi trendami i preferencjami konsumentów. Właścicielka podkreśla, że od samego początku, wraz ze swoim zespołem wyznaczyli sobie cel. Chcą kreować zdrowe nawyki żywieniowe wśród klientów i robią to przez dostarczanie zbilansowanych i pełnowartościowych posiłków, edukacje dotyczącą zasad zdrowego odżywiania oraz aktywność fizyczną. Chcąc sprzedawać najwyższej jakości produkty, z menu wyeliminowali biały cukier, pszenicę i surowe mleko. Kolejnym etapem jest zmiana warzyw i ziół z upraw konwencjonalnych na ekologiczne własnej produkcji.

- Jestem niezwykle dumna z tego projektu i cieszę się, że wyznaczamy nowe standardy w branży - mówi Anna Lewandowska, sportsmenka, propagatorka zdrowego stylu życia i założycielka SuperMenu by Anna Lewandowska.

Konsumenci chcą jeść dobrze i zdrowo

Jak wynika z raportu „Żywność ekologiczna w Polsce. Raport 2021” przygotowanego przez: Koalicja na rzecz BIO we współpracy z NielsenIQ, krajowi konsumenci są bardzo pozytywnie nastawieni do żywności produkowanej ekologiczne. Opisują ją jako „dobrą dla zdrowia”, „bezpieczną”, „wysokiej jakości”, „o dużej wartości odżywczej”, „budzącą zaufanie”. Dodatkowo szukają produktów o wysokiej jakości za dobrą cenę i są skłonni zapłacić więcej za bioprodukty. Coraz ważniejsze dla konsumentów stają się wartości „stojące za produktami”, jak troska o środowisko i dążenie do wspierania krajowej gospodarki, jak również kupowanie żywności pochodzącej z krótkiego łańcucha dostaw.

SuperMenu Anny Lewandowskiej wpisuje się w zapotrzebowania klientów

- Rynek usług i produktów ewoluuje wraz z rosnącą świadomością konsumentów. Styl życia Polaków się zmienił, a postawy prozdrowotne, które są wynikiem m.in. pandemii, są coraz bardziej widoczne. Jako pionierzy od samego początku postawiliśmy na zdrowie. Nasza marka oparta jest na filozofii żywienia Anny Lewandowskiej, która od lat promuje zdrowy styl życia – mówi Jacek Domasat, prezes zarządu SuperMenu by Anna Lewandowska

Tak więc ekologiczne uprawy warzyw i ziół są logiczną kontynuacją założeń firmy Anny Lewandowskiej. Służą również potwierdzeniu, że SuperMenu dba o jakość sprzedawanych produktów. Jak podkreślają, celem jest zmiana myślenia i podejścia do odżywiania klientów przez dostarczenie jakościowych posiłków.

- Obserwując rynek na przełomie ostatniego roku utwierdziliśmy się w przekonaniu, że były to właściwe decyzje, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów – podkreśla Jacek Domasat, prezes zarządu SuperMenu by Anna Lewandowska.

Joanna Białek
fot. supermenu/FB

12. październik 2024 03:17